This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

Kiedy budujemy samochód typowo do wyścigów, bądź do driftu lub po prostu pragniemy zwiększyć moc w naszym samochodzie, to w końcu każdy trafia na pomysł: a ma możliwość zamontuje turbinę? Pomysł jest odpowiedni jedynie warto zdawać sobie sprawę o paru problemach.

Jeśli posiadamy możliwość kupna używanej turbosprężarki to polecam to prześledzić. Regeneracja turbosprężarek nie jest wielkim wydatkiem, a może się okazać, że zaoszczędzimy pieniądze, niż gdybyśmy mieli kupić nową. Regeneracja turbosprężarki to skomplikowany proces, dlatego nie gorzej będzie dla nas kiedy zajmie się tym wykwalifikowany pracownik firmy. To o czym trzeba pamiętać, kiedy chcemy zamontować turbosprężarkę? Po 1- kolektor wydechowy. Należy pamiętać, żeby wybrać o adekwatnej przepustowości, inaczej turbina nie będzie mogła pracować w 100%. Także należy pamiętać o tym, żeby zamontować dodatkową podporę, gdy nasza turbosprężarka jest faktycznie spora. Po 2- układ wydechowy. Niech na całej długości będzie o jednakowej średnicy i niewiele skomplikowanej budowie, gdyż komplikuje to wydalanie gazów spalinowych. Po 3- odpowiednia temperatura. Dzięki temu nasza turbina nie przegrzeje się zbyt szybko, niemniej jednak też będzie mogła produkować właściwe ciśnienie. Po 4- chłodzenie turbiny. Bardzo istotną sprawą jest zamontowanie intercoolera. To chłodnica, która ochłodzi powietrze dostające się do turbosprężarki. Dlaczego to takie ważne? Jaki jest sens montażu turbiny, gdy nie ma możliwość pracować na 100%. Ciepłe powietrze powoduje gorsze przyrosty mocy, a też może uszkodzić turbinę, w jaki sposób i sam silnik.

Sprawdź: regeneracja turbosprezarki Opel.

0 komentarze:

Prześlij komentarz