This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

Jednym ze sposobności, w jakie aktualnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym schemacie i na potrzeby różnych firm. Nie nieprosto się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać małych karteczek.



Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w większości przypadków nosi się w portfelach. Choćby powinno się przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Nadal jednakże można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą także wyglądać inaczej. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, niemniej jednak i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się także kalendarze książkowe dla firm. Takie jednak najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy albo jej najlepszym klientom i kontrahentom. Nie można kupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te zawsze drukuje się tylko na zamówienie. W pewnych sytuacjach takie kalendarze dokładane są do produktów firmowych jako gratisy, niemniej jednak to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Dodatkowe informacje: kalendarze reklamowe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz