This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony a także wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Ażeby natomiast dana witryna miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być bardzo dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi powinno się się liczyć, jeśli preferuje się bardzo dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1-szy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu para się analizą treści strony w relacji do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają niewiele wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei para się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat konstatuje linki strony. Jeżeli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, o ile nawet zupełnie inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów lub korzystają z Systemu Podmiany Linków, wtedy ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi zaimplementować analogiczny do niego wynik. Pierwszy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, o ile chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi zaimplementować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął także wprost na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm koncentruje się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i bardzo dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować bardzo dobrze muszą być głównie wykonane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Zobacz więcej: https://en.gravatar.com/termigbd081. Jak przyciągnąć klientów dobrze widoczną stroną w internecie?

0 komentarze:

Prześlij komentarz