This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

Czy kalendarz to bardzo dobra promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest ważna dla firm, bowiem dzięki niej ewentualni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych decyzji i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów używanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz najlepszy dla firm
Małe i bardzo duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko logo, ale pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, najważniejsze święta i imieniny, a także niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią cały rok, są przypadki w których może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. Jeżeli już producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie lub agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź zacząć denerwować. Zdecydowanie lepiej, aby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy niemalże wszystkich typów. Częstokroć przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej jedynie w przypadku dużych marek lub wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję charytatywną. W wielu przypadkach też kalendarze są wysyłane do stałych klientów albo rozdawane w siedzibie firmy.
Zobacz również: http://www.whiteart.pl/portfolio/kalendarze-trojdzielne.

0 komentarze:

Prześlij komentarz